W 2016 roku rozpoczął się jeden z kluczowych projektów, dotyczący zmian wizerunkowych i marketingowych w firmie TES. W oparciu o wnikliwą analizę rynku oraz potrzeby naszych klientów zadecydowaliśmy o zmianie bazy produktowej oraz zmianie identyfikacji naszych produktów. Efektem naszych działań jest stworzenie systemu spójnej komunikacji wizualnej, dlatego też ujednoliciliśmy nazwy naszych produktów oraz ich etykiety, odświeżyliśmy dokumenty firmowe, a także wzbogaciliśmy materiały promujące.

Zmiany w systemie pakowania mają odzwierciedlenie w trwałości produktów. Zastosowanie elastycznych taśm, korzystnie wpływa na sztywność rolki, a biała folia chroni paletę przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych. Dzięki temu, nadal możemy Państwu oferować produkty najwyższej jakości. W dalszym ciągu nasze papy i masy asfaltowe są wytwarzane z surowców dostarczanych przez sprawdzonych i rzetelnych dostawców, a produkcja odbywa się pod ścisłym nadzorem Działu Kontroli Jakości

Poczyniliśmy również zmiany jakościowe w procesie produkcyjnym. Nasze najlepsze produkty, są pokrywane nową, drobniejszą posypką, która zapewnia pełne pokrycie zewnętrznej warstwy papy. Dodatkowym efektem tej zmiany jest nie tylko lepszy efekt wizualny, ale przede wszystkim dłuższy okres eksploatacji pokrycia.

Chcemy podkreślić, że zmiany te nie są zmianami tymczasowymi, będącymi odbiciem nowych czasów, ale przede wszystkim jest to zmiana myślenia, wartości i ducha firmy. Zdajemy sobie sprawę, że od nowoczesnej organizacji wymaga się podążania za aktualnymi trendami, a dynamicznie zmieniająca się sytuacja w branży budowlanej wymaga od naszej firmy elastyczności i odpowiedniego podejścia.

Umiejętne podążanie za trendami oraz wnikliwa obserwacja rynku sprawiły, że gama zastosowań produktów poszerza się o papy z systemem nierozprzestrzeniania ognia [Broof (t1)]. Jest to istotna zmiana, która pozwala na oferowanie naszych produktów na inwestycje obejmujące m. in. budynki użyteczności publicznej tj. szkoły, ośrodki zdrowia, obiekty handlowe itp.
Wprowadzając

Wprowadzając te zmiany mamy na celu zaprezentowanie nowej jakości naszych produktów, a także wzbogacenie dotychczasowej oferty handlowej. Wszystkie nasze działania prowadzone są po to, by lepiej dopasować asortyment do potrzeb klientów, ułatwić oraz skrócić czas ich obsługi, a tym samym przyczynić się do wzrostu satysfakcji wynikającej z długiej i owocnej współpracy.